Hatiycl bizde yaşadık aynılarını hala daha yaşıyoruz malesef geçecek diyorlar ben umudumu kaybettim. Hem alerji var hem gaz hem kolik. 3 ay 23 günlüğüz bu arada. Göbek fıtığı ıkınmaktan mı oldu?
Yüzüstü yatırmaya çalış ben çok kriz zamanı hamak almıştım ona koyup sallıyordum susuyordu. Yada bildiğin battaniyeyle de çok salaldık salladıkça ağrısı geçiyormuş. Kiraz çekirdeği kemeri, ayakların altına sıvak su torbası. Topuklarına elma yağı. Bizede nırse harveys colex şurubu çok iyi gelmişti biranda etki etmişti ama birsüre aonra bağışıklık kazanıyorlar fayda etmiyor. Ne yaparsak yapalım geçmiyor malesef zaman sadece çaresi ve yanında annen kardeşin va birinin kalması çok iyi oluyır insan kafayı yeme derecesine geliyor inşallah çabucak atlatırsınız 🙏🏻