Sabah ve akşam saat dokuzda ağlama krizleri başlıyor. Bebeğimin kolik olduğunu düşünecekken gece uykusunun iyi olması da beni şaşırtıyor. Onun dışında kendi halinde asla rahat değil sürekli kucakta dolastiriyorum. Bu duruma bir çare var mı bazen huzursuzluğu o saatlerde başlayıp üç dört saat sürüyor. Uykuya dalamiyor. Bir buçuk aylık . Gaz ve sariliktan dolayı lohusaligi üzerimden atamadım. Kafayı yememek için kendimi zor tutuyorum. Göbeğinde de fıtık var. O nasıl geçer acaba bilgisi olan var mı