tospikannesiiii yenidoğan zamanında geceleride kaka yapıyordu bazen yeni uyumuş oluyodu ve aman uyanmasın diye değiştirmediğimde cok oldu malum ozmnlar uyusun diye yapmadığımız şey kalmıyordu geceleri. 2 3 saat kakalı kaldığıda oluyordu ki benim kızım değişik bir şekilde altının pisliğinden rahatsız olmaz uykusunada hayatınada devam eder😂 ozmnlar bile olmuyordu cunku her açmada hep kremliyordum o dönem bepantol baby kurtarıcım oldu