Elvinincee 2li ve 3lü testler genelde down sendromu için yapılıyor. Doktorum tanıdıktı hocam bu testi öneriyor musunuz çok gerekli mi dedim o da sonucu down sendromlu çıkarsa çocugubu aldıracak mısın dedi bende hayır dedim o zaman yaptırmana gerek yok dedi. Doktorda olsa kimsenin kimsenin kararına karışma hakkı yok bunun cahillikle de alakası yok doktorlar kendileri söylüyorlar 2lü ve 3 lü testlerin güvenirliği çok düşük diye öyle olmasa adamlar het sonuçta 5 kişiden 3üne down olabilir der mi? Ya da ciddi anlamda böyle bir durum varsa kalkıp tekrar bir test yaptırıp yurt dışına kadar gönderilir mi? Ki bu testin bile %100 sonuç vermediği söyleniyor. Ee bu durumda neden belirsiz bi sonuç için kendimi yıpratayım negatif bişey çıksa insan ister istemez kendini üzüyor bu da direk olarak bebeği etkiliyor.