Elvinincee ben yaptırmayı düşünmüyordum.9. Haftada gittiğim doktor ensesi kalın down olabilir dedi.süreç böylelikle başladı.en son amniyosentez yapalım a kadar gitti.hiçbirini istemedim, imza verdim.neden dediklerinde “bu çocuk %100 engelli, yaşamaz deseler yine de aldırmam” dedim.benim bakış açım biraz dini görüşümle alakalı.ama cahillikle hiç alakalı değil.bu arada 3 yıl çocuk yoğum bakım da hemşirelik yaptım.bir sürü engelli bebeklere baktım.yani cahil değilim ☺️