Muzreis Nursemom_ 26.aydan sesleniyorum,bitmedi bacım geçmiyor, alıştım ama cokda önemsemiyorum eski günleri düşünüp düşünüp üzülmüyorum kabullenince daha kolay. Bundan sonra rahat diye bişi yok ona canımı veririm yavrum, aşkım ama yidi yani beni yidi ya 😅😅
3310umbozuk Nursemom_ Evet evet, kızım erken konuştu çok büyük avantaj oldu bizim için, çok çabuk büyümüş gibi oldu :)
mucizem_200921 Nursemom_ 16 aydan bildiriyorum DHA oh diyemedim inşallah diyecem umuduyla ilerliyorum halla yapışık ikiz gibiyiz içerde iyi hoş oynarız bi mutfağa su içmeye gidym yapışır ayağıma annneeee diye
MelindaMelisa Nursemom_ 30 aylık ve 4.5 aylık kızlarım var.Küçük hiç yormuyor ama büyük 3 yaş sendromundan dolayı hep yanımda.Kendi kendine oynamasının 3 yaşına kadar olmayabileceğini bildiğim için bekliyorum.Çocuk büyütmek level level 😂Bir sonraki etap daha zor canın bitmeden oyunu kazanırsan bordo berelisindir😂