Üçüncü aydan sonra ohh demiştim.ilk üç ay emzimeyle ilgili sorun yaşadık geçmeyen mastıt göğüs büyüklüğü vs.kizimdan yana hiç şikayetim olmadı.hep kendi kendi oynayan,yemeğini yiyen gece uyanmayan,gündüz uykusu olan bir çocuktu.masallah.insallah ikinci çocuğum da öyle olur.suan çok rahatım korkutuyor beni ikinci cocuk