2 aydır kullanıyorum bende. Arada şaşırttırıp memeye tutturuyorum ama saniyeler sonra bırakıp ağlıyor. Anne sütü alsında nasıl alırsa alsın mantığındayım bende o yüzden sıgıntı yuuk silikona devam 😎 elbet bırakacak bu devran böyle devam etmez etmemeli. Yıkamasından takmasından bıktım. Bide naletler tam yapışmıyor emzirirken bide onu tutmak zorunda kalıyorsun. En kullanışlı olan hanymish markasının kelebek uçları onlardan aşırı memnunum tavsiye ederim