defnekokusu_ benim yaptıklarım şunlar
Önce yeni tanıştığı oyuncak ile beraber oynuyoruz. Oyuncağı keşfettikten sonra kendi oynuyor.
Tüm oyuncakları aynı anda vermiyorum. Öyle olunca dikkat dağılıyor. Max 3 oyuncak oluyor önünde.
Bebeğin ayına uygun oyuncak seçimi önemli. Her oyuncakla oynamıyor.
Bebeğimin en çok vakit geçirdiği yer kitaplık. Duvarda Montessori kitaplık var. Yere neredeyse bitişik monte ettik. En alt rafa rahatlıkla erişiyor. Orda ayına uygun ciltli kitaplari var. Onlari tek tek boşaltıp inceliyor her gün.
Odanın koselerinde ilgisini çekecek oyuncakları var. Kendi sürünüp oralara gidiyor ve kendi oynuyor. Mesela bir köşede yürüme arkadaşı var onun aktivite bölümü ile oynuyor. Bir köşede ilk arabam var. Onu devirip onla oynuyor
8 aylık.