Nazlican oglumuz01 Sabahları bazen kalkıp kendi başına oynayıp, evde dolaştıgı oluyor. Bana dokunana kadar ters bir durum olmadığı sürece uzanmaya devam ediyorum.
expectopatronum oglumuz01 bebeğim ve oynamak 😵💫 ben ve uzanmak 😵💫 yoo dostum yoo bu kelimelerin yan yana gelmesinin bile mümkünatı yok 🙅♀️ 😅
defnekokusu_ okuyor nasıl destekleyecek mişiz bu konuda söyleyeceğiniz bir şey varmı çünkü bebeğim asla tek oynamak istemiyor. Oyuncakları bırakıp gelip bana tırmanıyor değil uzanmak rutin işleri bile yapamıyorum
Honki_Ponki oglumuz01 uzanmakmı 🥴2 tane büyüttüm hiç üçüncü kadar yaramaz degildiler anam bu üçüncü son tekne dedikleri valla yatmayı bırak felemi şaşırtıryo🤯😵 kız yatmak kim ben kim daha yastıga başımı koymama kalmadan başlıyo yaramzlıga valla uykular haram 🥺☹️
NukleerBaslikliKizz oglumuz01 Uzanıyorum tabii zaten tek başına oynamıyo biraz onunla oynuyorum sonra yanına uzanıyorum o zaman oynuyo
Kbrbisi28 Genelde kendi basina oynuyor bende yorgunsam uzaniyorum ama tabi ters bi durum olursa hemen mudahele ediyorum
Demeteymenim Oglum 9.5 aylik sabah uyaninca sakin oluyor o yurutecle evi talan ederken bende biraz uzanip telefon tv takiliyorum 🤭
melegim71 oglumuz01 kizim 16 bucuk aylik sabahlari uyandigunda ilk kendi oynar ortaligi gezer oyuncaklariyla oynar ben de uzanirim vslla kahvalti hazirlarim yer birazdaha oynar sonra uyuturum uyaninca beenle oynar aksam yemegi yspcamda yine oynar yanima gelir dogradiklarima bakar eller gunoyle gecer 😄😄😄
Durucilla Bebeğim 29 aylık şuan hep bir sohbet eşliğinde oynamak istiyo özellikle konuşturmaca. Ama daha küçükken sabahları erken kalktığında o oynarken odasında yerde uzanıyordum. Ayrı bi oda ve yatakta değil 🫠
yareninannesiiii oglumuz01 çekmecelerde çocuk kilidi var sabah 5 te 6 dakakıyır uyanamıyorum Amerikan mutfak var kapıyı kapatıyorum oynuyor 1 saat falan tehlikeli birsey yok etrafta
Denizanasi92 oglumuz01 ben yapmıyordum bunu iyi bir şey sanıyordum bir de tutunup kalkmaya yeni başladığında çok sakarlık yapıyordu ama kendi başına oynaması gerekiyormuş. Çocuğunuz kendi kendine oyalansın yalnız olmaya alışsın falan gibi bi yazı okumuştum . Şimdi bırakıyorum uzanıyorum ama aynı odada