Selinyslyrtlr benim şöyle bir sıkıntım var yalnız,tek göğsümden süt geliyor sadece,sol göğsümden damla süt gelmiyor.o yüzden gün içerisinde yetmediği belliydi.son birkaç haftadır aşırı huysuz,uyumayan bir bebek olmuştu.ayrıca bir haftadır hiç kaka yapamıyordu,sürekli kıpkırmızı olup ağlıyor,kıvranıyor,ilaçlar fayda etmiyor.meğer anne sütü yetersiz kalıp çocuk doymadığındanmış.
İki gündür doktorun dediği takviyeyi yapmaya başladık,çocuk sakinleşti rahatladı.zaten önce emdiriyorum,ardından mama veriyorum,direkt mama değil.sadece az miktarda içtiği kadarını içiyor mamanın.doktorumuz bu şekilde anlattı,bir de sürekli değil,sık sık emmek isteyip de sütün azaldığını farkettiğimiz anda verin dedi.
Şimdilik 1 hafta bu şekilde yapacağız,bir hafta sonunda kontrolümüz var,aldığı kiloya göre tekrardan gözden geçirecek doktorumuz