0tulayt0 benim çocuk doktoru arkadaşım emzirirken içiyordu 😂 anlık geçmeyeceği için, bir sonraki emzirme de 2-3 saat sonra olacağı için çok mantıklı. Bir kadeh şarabın alkol oranı da fazla değil, madem eşiniz çok ısrar etmiş için bir kadeh 2 saat emzirmezseniz sorun olmaz.