Eslemdemr0308 uykuyu çok sevdiğimden ben de böyleyim. Hatta birisi uyandırıyorsa onu görmek bile istemiyorum gün içinde.
Bebeğim erken uyanınca sinir krizi geçiriyorum diyebilirim.
Ama yavaş yavaş aşmaya çalışıyorum. Bebeğim uyuduğu sürece her işimi bırakıp uyuyorum mesela. Şartlayınca böyle hissediyorum ben de 🤷🏻♀️