Eslemdemr0308 Uykumu alamayınca çok sinirli oluyorum sabah çok gergin uyanıyorum istem dışı olan birşey mutsuz uyanıyorum ve keyfim yerine gelene kadar akşam oluyor nasıl düzele bilir bu huyum benim gibi olan anneler var mı?
Ozlem2904 Eslemdemr0308 valla kabullenmekte buldum ben çözümü uyku yok o terimi hafizamdanda cikardim hayatımda yeri olmayanın zihnimde yeri olamaz🤣🤣🤣
Yazaksami Eslemdemr0308 kendimi bildim bileli acıkınca ve uyuyamayınca günüm zehir gibi geçer. Çok sinirli ve gergin olurum kendi çapımda ama kabullendim artık çevremdeki herkeste bilir ve dalga geçerler benimle🤣
Deletedmom_62 Eslemdemr0308 ben de aynıyım bebeğim gece zaten salla salla uyutmuyor bir De 5 te tamamen uyaniyor bazen 2.5 ta falan tamamen uyaniyo besiginden almamı onunla oynamamı istiyor ama uykudan ölüyorum ve çok sinirli oluyorum tabi bebeğim sabahları çok neşeli oluyor bir tatlılıklar yapıyor sinir kalmıyor yoksa bütün gün suratım sirke satardı 😀
Eslemdemr0308 Ozlem2904 kabullenemiyorum uyuyup uykuma almak istiyorum başım ağarıyor uykumu almayınca sabah burnum kanadı uykusuzluktan başım ağardığı için.
Dilruba_1 Ozlem2904 hayatımda yeri olmayanın zihnimde yeri olamaz🤣🤣 Başa tutturulsun günün sözü haahaa 🤣🤣👏🏼🌸
Eslemdemr0308 MyDarlingSon evet seviyorum sadece uykumu alıp uyanmak istiyorum kızımı geç yatıyorum ki geç uyansın diye ama yok sabah 5 dedim mi ayakta 🤦🏻♀️
Brck29 ✋🏻 11 aydır uykusuzum bebeğimin gece uykusu çok kötü önceden böyle olmuyordum ancak artık uykusuzluğa tahammülüm kalmamış gibi aşırı gergin oluyorum dediğiniz gibi modum düzelene kadar da akşam oluyor kısır döngü içindeyim 😵💫
Eslemdemr0308 Brck29 ne zaman düzene giricez ne zaman uzun uyku çekicez çok merak ediyorum artık dayanacak ne halim ne mecalim ne de sabrım kaldı ben sabahlarken evde eşimin uyuması okadar batıyor ki bana adamın bi günahı yok ama uyuyan birini görünce çok sinir oluyorum
Eslemdemr0308 Yazaksami açlığa dayana bilirim ama uykusuzluğa çok zor resmen sürünüyorum yerlerde uykusuzluktan başıma ağarılar giriyor
Ozlem2904 Eslemdemr0308 valla bacım istemeyince daha kötü olur. Ben ilk aylarda ne zaman düzelecek duzelcek diye çok takıyordum inanain daha beter oluyor
Eslemdemr0308 Sedaliz kahve sevmiyorum ve aç karınla içtiğimde miğdem bulanıyor sabah kahvesini hayatta sevmem
Minel-inannesi Eslemdemr0308 imkanin varsa bebe ne zaman uyursa sende koy kafayi uyu baska turlu basa cikilmiyo ben kiz sabah uyanipta ilk uykusuna yatinca onla beraber uyuyorum valla evinde temizliginde yemeginde acelesi yok ben saglam olmassam onlar hic yapilmicak cok degil 2 saat sonra yaparim deyip yatiyorum
Eslemdemr0308 Deletedmom_62 evet bebeğimin neşeli uyandığını bana gülümsediğini görünce bende mutlu oluyorum ama sonra gün başlıyor çocukla uğraş ev işleriyle yemekle derken uykusuzluktan yorgunluktan halim kalmıyor
Deletedmom_62 Eslemdemr0308 ben de aynıyım hapymomda olmasa hiçbir sosyal aktivitem yok😀burdaki postlari falan okurken biraz uykum dağılıyor bir de uyku postlarini okuyorum yalnız olmamak avutuyo😀