Anneko 10 günlükken bebem annemin gitmesi gerekti memlekete kayınvalidem yaşlı, hasta gelemedi. Ben,eşim ve 10 günlük kızım kaldık bir başımıza . İlk çocuğum bide. Eşimin işe gitmesi gerekiyordu ,sobalı ev üstüne . Allah güç verdi şükür uyudu 1 saat yemek yaptım , evi temizledim yeri geldi ağladım. Üstüne koliklik epeyce zahmetli bebeğime üzülüyorum hep iki büklüm . 😢