gokcekocyigit07 kizim 25 aylik, bizimki de ilk dogdugunda ayni babasına benziyordu, kendini topladikca degisti, babami taniyanlar ayni babani dogurmussun diyor 😂 babami gormeyenler, tipki sen diyorlar 😂
oglum 3 aylik o da dogdugunda beni anımsatıyordu, yavas yavas babasina benzemeye basladi 😂😂😂 gonulleri guzel olsun, kime benzedikleri onemli degil, rabbim yokluklarini gostermesin insallah 🙏🙏💕💕💕💕