gokcekocyigit07 Uyumayan hanımlar selamlar 🖖 benim kızım şu an 15 aylık, ilk zamanlar eşimin kopyasıydı ama bir kaç aydır artık bana benzemeye başladı 😁 lohusa iken sürekli, ayy aynı babası diyenlere gıcık oluyordum ama şimdi eski fotoğraflara bakıp gülüyorum 😂
Busra-04 gokcekocyigit07 1 Yaşnda kızım kayınpederime benziyordu bebekken ama artk değişiyor tipi de hala kayınpederime benzetenlwr var 😏😏
HM75 gokcekocyigit07 5 yaşında kizizm ve 1 yaşında oğlum ikitane cunyir kendim den yapmışım 😂😂😂 gözlerim yeşil kiziminda yeşil oğlumunda yüz hatalri fln hep ben sade onun gözleri mavi oda saten biz gilerden 😂😂eşim hep diyo ikaisnide kendine benzetin canım kendim😂🥳
Tazeanne00 gokcekocyigit07 1yasinda gören aynı sen der ama kaynanam hep der aynı babasi dişleri kaynanama elleri kayınpederime yüzü kilosu falan hallari benlik bisey yöok
gokcekocyigit07 Busra-04 Allah bağışlasın, canları sağ olsun da biz 9 ay taşıyalım, biz hariç herkese benzesinler 😁🙈
Busra-04 gokcekocyigit07 aynen canları sağolsun tabi 🥰 aslnda eşime benzetiyo kayınpederime tanımayanlar ama eşimde babasina benziyor😂
cansuyagmur Başlarda amcasına benziyordu. (şu an sadece göz rengi benziyor) onun dışında benim kopyam. Elleri ayaklarına kadar. 😍😍
[silindi] gokcekocyigit07 19 aylık oğlum var ta ultrason fotolarında aynı babasıydı🤦♀️😅 doğdu yine babası, bu yaşa geldi hala babası ama tıpkısı yani bakışı bile mi aynı olur ah ah 😂 bi tek kaşları ve saçlarının yapısı bana benziyor kalan kısmı baba🤪
oglumuz01 gokcekocyigit07 bebeğim apaçık bana benziyor. Cilt tonu yüzü vesaire. Dışarda görenler de aynı sana benziyor diyorlar. Sadece eşimin tarafı aynı babası diyor. 😂😂😂
Durunun_annesii0 oglumuz01 yalnız değilmişim 7 di sülalesi aynı babası aynı babası derler her geldiklerinde nispet yapar gibi benim tarafta ve eşimin arkadaşları VS olsun değişmezse sana benziyor diyorlar halbuki eşimden aldığı tek şey kafa yapısı gerisi hep ben kilo alışı yüz hatları kemik yapısı VS ama klasik erkek tarafı işte ülkenin %80 i böyledir hayır beğenmiyorsanız neden aldınız madem hiçte şurası da annesine benziyor diyeni duymadı bir amcasının eşi der annesini andırıyor ikisine de benziyor diyorlar eşimde ne hikmetse amcasının oğluyla birlikte büyümüş küçüklüğünü her gün gören yengesi ikimizi de benzetiyor 😂aman psikolojim bozdular beynime artık eşine benziyor sana benzemiyor diye kazıdılar valla ben bile inanıyorum artık eşime benzediğine öyle söyleyeyim 🤣
gocebebirbayan gokcekocyigit07 22 aylık kızım aynı 13 yaşındaki kız kardeşime benziyor. Sanki ben değil teyzesi doğurmuş 😬😅 2 aylık oğlum için de aynı dayısı bu diyorlar. Sanırım ailemi klonluyorum 😅😅 bana da benzemiyor babaya da. Aynı dayı teyze 😅😅
Zeynep1903 Kızımı da daha cok kendi babama benzetiyorlar. Hatta görenler bu bebek sizin mi diyorlar o derece 😂😂
Fatima_agaliyeva gokcekocyigit07 kizim hem babana hem babasina benzer, amma bakislari babasinin aynisi o yuzde herkes ismi Celal esimin, Celal sifet der😀 sadece kayinpederim ayni Fatos balam der o sadece bana cok benzediyor😄