tugceizgi çok sinirlendiğinde abdest al balkona cik hava al . İllaki sinirleniyorsundur ama lütfen sinirliyken çocuğun yanından başka bir odaya flean git bağırma . Anne olarak elbet çok ama çok yoruluyoruz dermanimiz kalmıyor ama onlarda bizlere emanet edilen bizlere muhtaç birer melek . Daralinca sabrım zorlanınca koşarak gidiyorum başka yere ona bagirirsam kendimi affedemem çünkü . Kalp hastası bir kızım var günde sadece 3 saat uyuyorum kafam ağrıdan çatlıyor bazen ruhum daraliyor sürekli ilaç di mamaydi . Sırf nefesini dinlemek için saatlerce basinda bekliyorum . Çok zorlaniyorum bazen ama sabırlı olmak zorundayım . Bu günler gecicek bol bol dua edin