Derya341986 evet illa ki herkes sinirlenir bağırır çocuğuna ama 5 aylık çocuğa değil. 5 aylık ya 5 aylık. Daha ancak dönebilir yani, emekleyip etrafı dagitamaz desteksiz oturamaz vs vs. Daha büyüyüp hareketlendigi zaman emekleyip yürüyüp etrafı dağıtmaya başladığı zaman ne yapacak hanımefendi? Ben normalde o kadar sinirli o kadar gergin bir insanım ki buna rağmen oğlum doğduğu zamanlar etrafımda ki insanlar bana sinirlerini aldırdın galiba derlerdi. Şimdi oğlum 1 yaşında evet sesim yükseliyor kızıyorum yeri geldiği zaman çünkü bazen laf anlamıyor, tabi ki laf anlamaması söz dinlememesi bagirmami gerektirmez bunun farkındayım zaten sonrasında pişman olup oturup ağlıyorum çoğu zaman tabi ki bunu yapmaktansa hiç sesimi yükseltmemeyi tercih ederim ama bazen insan sinirlerine yenik düşüyor. Ama 5 aylık bebeğe sinirlenip bağırmak ne olursa olsun normal değil doğru değil.