Nehirimasli öncelikle gecmıs olsun pazartesı aksamı oğlumun atesı 38 di calpol verdım sonra baktım agzına ne verıyosam yıtkunamıyor ates çıkmaya meyıllı acıle goturdum bogaz enfeksıyonu dedı antıbıyotık verdı ıkı gün sonra başla dedı ates cıkmadıkca ve bunu söyleyen ozel hastane doktoru ben yıne dedım enfeksıyon var doktoru dınlemeden basladım salı gunu 40 derece ıle acıle gttık ve ınfluenza çıktı bızde test yaptlar ogluma antıbıyotıgı bıraktırdı ayrı bı ılac basladı o gun bugun cekıyoruz hastaneler zaten hastalık kaynıyor allahın belası doktor bıde basından savdı allah ellerıne dusurmesın sız bu gece yıne fıtılle düşürün ama yarın mutlaka bı doktora götürün ınfluenza ilaçsız geçmiyor allah korusun zatureye kadar gıdıyor