Bebeğim 4 aylık emziriyorum arada manuel pompayla sağıp buzluğa atıyorum emziremezsem vereyim diye normalde 90 ml sağıyordum göğsüm yara olmuştu geçen haftalarda emziremedim sert çekiyordu bebeğim, pompayla sağdım düzenli 2 haftaya yakın öyle verdim gittikçe arttı sütüm 170 ml sağıyordum son zamanlara doğru. Yaralarım iyileşince emzirmeye geri gördüm yine 90 ml’e düştü sütüm bebeğe yetecek kadar üretiyor sanırım emzirdiğinde pompa tam boşalttığı için daha çok süt üretiyor olabilir