Ednrzdmr-38 ben hem sagarak hem emzirerek veriyorum sutumu, sadece pomla kullanirsaniz azalir bence, cunku uyartiya ihtiyaci oluyor, cocugun emis sekline gore de sutun kalitesi bicimleniyor, sutunuzun, bebeginizi bilmesi icin emmesi lazim, gogus ucunuza mamasindan damlatip oyke emzirmeyi denediniz mi belki mamanin tadini alinca bir iki kez ceker, uzunca emmese bile en azindan bi kac kere cekmesi bile fayda, pompa tikali kanallari acarak sutun aktif bi sekilde akmasini saglar, cogaltma ya da azaltma gibi bi seyi yok, tek avantaji bu diye düşünüyorum, hem emme hem sagim arttiriyo evet ama emme olmadan sadece sagim sutun miktarinda bi degisiklige sebep olmaz, umarim emer pes etmeyin, benim de 3 aylik oglum var ilk zamanlar kucuk yani tutamadi gogus ucumu, zorlaya zorlaya verdim agzina iki kisi guc bela tutturuyoduk, bilemiyodu cocuk, sonra 1 bucuk aylikken sutum yetmiyor düşüncesiyle mamaya basladim, nbi sefer de meme reddi yasadik gaz sancilari artti, esim bana dedi ki emzirmeyi sakin birakma mamaya guvenip, ben de istemiyo emmiyo napiyim ac mi birakayim dedim esim kizdi bana cok uzulmustum o gun bana dedi ki acindan hemen olecek degil, sen her tutmadiginda mama verirsen mama icin tutacagi varsa da tutmaz dedi, verme mama ac madem dayanamadigi yerde mecbur icecek dedi tam 5 bucuk saat ugrastim emsin diye, kafayi yicek duruma gekdim, gogsumden hic cekmedim 5 bucuk saat tutturmaya calistim, en sonunda artık daha fazla direnmedi baya acikmis cunku lap diye bi yapıştı, hazir tutmusken ayni durumu bi daha yasamak istemedim mamayi direkt attim, yetmiyosa da cocuma drgil kendime takviye yaparim dedim, o gunden beri 20 gun oldu bir kere bile mama vermedim halen de emiyor, cok sukur miktar ve kalitesi de yerinde sutumun, doyuyor, gece saat 12 de emer en son, altini degistir gazi mazi derken saat 1 de uyuyor, sabah 9 bucuga kadar uyanmiyor hic cok sukur, uykumiz da keyfimiz de yerinde 💕💕