bukaga daha çok ufak 3 aylık nerden kaptı anlamadım dışarı çıkmıyorum hastaneye gidip geliyoruz orada kaptı kesin, bu ayda ellerini çok ağzına sokuyordu o ara oldu sanırım çocuğum sürekli antiboyik aliyr bı idrar yolu için aldı bı şimdi valla çok üzülüyor insan