bukaga Kızlar bu virüsten varmıs cocugumda , Hic basına gelen oldu mu 5 gün antibiotik kullandık ölmedi allahın cezası virüs
Derya341986 bukaga bizim de iki kutu içmişti oğlum dili yara olmuş lenfleri şimişti çok zor gerçekten
Setenay10 bukaga merhaba benim bebeğinden de bugün suruntu alındı strep a çıktı. Durup duruken ateşi çıktı bir anda ne burun akıntısı kusma ishal vs hiç biri yoktu sadece ates vardı. O da 38 kere çıkıp geri indi ama biraz direncliydi. Bugün serum verdiler antibotik doktor korkmayın vs dedi. Sizin geçti mi herkes korkunç şeyler yazmış ama doktorumuz korkma vs dedi yarın yine gel crp bakalım bir daha antibiyotik verecek serumla
Calikusuuu Bu dirençli bir hastalık ve uzun antibiyotik tedavisi gerekli yoksa kalbi etkiler diye duymuştum beş gün kısa gibi sanki doktorunuz mu beş günde kesin dedi
bukaga Calikusuuu evet ya öyle vermişti simdi tekrar verdi tam tedavi olmamış cünkü nerden geldi başımıza ya :((
SeverusSnape Derya341986 merhaba, Çok geçmiş olsun. Belirtiler ne idi? Bugün biz de ani ateş, kusma, halsizlik ve boğaz ağrısı ile doktora gittik. 2 kutu antibiotik yazdı. Test yapılmadı ama çok tedirginim. Belirtileri hatırlıyor musunuz? 🥺
bukaga ppzeynep muayene de doktor farketti boğazı kızarmıs , tahlil yaptı pozitif cıktı canım ama beta belirtileri ateş iştahsızlık ishal kusma olabiliyor evlerden ırak olsun
ppzeynep bukaga Oğlumun da ateşi var. Ama hapşırık, öksürük, burun akıntısı falan da var. Beta’da bunlar oluyor mu diye merak etmiştim. Hepimiz hastayız şu an.
Derya341986 SeverusSnape belirtiler post sahibinin yazdığı gibiydi dilinde yara lenf şişmesi hatta kabakulak oldu zanettik yüksek ateş kas ağrısı
06112019 Öncelikle çok geçmiş olsun ben bi haberde okumuştum bu hastalığı sizi korkutmak istemem ama bu çok değişik bir virüs bence bir daha götürün doktora daha uzun süre kullanılıyor bu virüste antibiyotik lütfen dikkat edelim hepimiz şimdi bu virüs yayılmaya başlamış doktorlar daha iyi bilir tabiki ama bence en etkili antibiyotik iğne
Abc_1010 Öncelikle çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah.. anlamadığım bir şey var virüse antibiyotik veriyorlar mı? İyi gelmez diye duymuştum virüse.
Bestemm Abc_1010 bu hastalık virüs değil ne yazıkki bakteri. Geçen bir bebek vefat etti bu hastalık yüzünden. Allahım uzak etsin evlerden. Bende çok tedirgin oldum. Rabbim korusun evlatlarımızı onların acısını yaşatmasın bizlere. Şuan salgın var. Uzak olsun.