Beyzamnnt Bilgi ezberletir gibi değilde oyunlaştırın. Mesela kızım 17 aylık şuan el, ayak, burun, göz, diş, saç, tırnak, parmak vs bunların hepsini biliyor bir süreç istiyor biz ellerim tombik tombik şarkısını çok söylerdik ve bunları en çokta günlük yaşamda kullanıyorduk hep sohbet ede ede bence kazanıyorlar. Çorap giydirirken hadi ayağına gel çorap giyelim. Her gün sabah mutlaka el yüz yıkanır nerdeyse 2 3 aylıktan beridir her gece iyi geceler her sabah günaydın deriz odasına, eşyalarına ve el yüz kelimelerini daha o zamanlardan başladım kullanmaya yani çocuklar bilgiyi bu ne şu ne diye sorunca sıkılıyor oyunla öğrenir. Şuan bende renkleri denemeyi düşünüyorum ama bak bu sarı top vs gibi değil sepet hazırlayıp içine sarı renkli nesneler koyup gün içinde hep bir kenarda bırakacam ara ara sepeti inceleyebiliriz a sarı top varmış burada hadi gel oynayalım a bak sarı tokan varmış burada gel saçına takalım vs gibi bir süre sonra ara ara sarı toka, sarı top nerde diye sorup göstermesini isteyip öğrenip öğrenmediğini kontrol edebilirim 🤗