Beyzamnnt oğlum henüz 1 yaş 9 günlük. Bence bebekler o kadar akıllı ki, gün içinde görüp duyduklarını bile çabucak kapıyorlar ve bazen öğretmek için ne kadar uğraşırsak uğraşalım o kadar zor oluyor öğrenmeleri. Benim oğlumdan görüp gözlemlediğim durum bu. Oğlum daha yeni 1 yaşında olduğu için bu zamana kadar bu kulak bu göz vs hiç göstermedim zaten daha küçük bunları öğrenmek için diye düşündüm hep. Bi gün kulağı ile alakalı bir muhabbet olmuştu baktım gözüme bakarak kulağını tutuyor, sonra bunu farkedince 1 2 kere sordum kulağın nerde diye gösteriyor. Göz kırpmayı biliyor mesela nerden nasıl öğrendi bir fikrim yok, hadi bi göz kırp diyorum 2 gözünü sıkı sıkı kapatıp gülüyor. Sürekli ağzının içine bakmak istememden sebep sanırım dişlerinin orda olduğunu öğrenmiş dişlerin nerde diyince parmağını ağzına sokup gösteriyor. Son 1 haftadır mesela dilini öğrenmiş. Yani hiç dilimi çıkarıp bak bu dil diye öğretmedim. Geçen hafta eşim farketmis dilini çıkarıp geri sokuyormuş durup dururken komik bir şekilde, bana dedi baksana nasıl yapiyor dilini falan diye. Sonra 1 2 dedik nasıl yapıyorsun sen dilini falan, şimdi dil çıkar diyorum uzatıyor dilini hemen dışarı ☺️ yani doğaçlama olunca daha çabuk ve kolay kavrıyorlar sanırım ben böyle düşünüyorum ☺️