Slmnese Neyseki kurs dukkanimizin hemen caprazinda. Kayinvalidem dükkana gelecek, bende derslere gidip geleceğim. Hem aklım cocukta kalmamış olur. Tabi keşke daha erken gitseymisim diyorum fiyatlari da ciddi mana da artmış. O biraz canımı sıkıyor sadece. Ya gecemezsem 10bin az para değil diyip duruyorum, o kadar para vermesem bu kadar heyecanli olmayacakmisim gibi hissediyorum 😀😀