Slmnese Hayirli olsun 🥰 Bizde okul, hamilelik, doğum, korona falan derken baya erteledik. Tam gideyim dedim çocuğa bakacak kimseyi bulamadık. Simdi kayinvalidemler geliyor boluya. Bizde hemen kayıt yaptırdık. İnşallah zorlanmadan bende alırım. Cok heyecan yapan bir insanım 😊