Brutal-Betty ocak ayı parası yılbası oncesı yattı dıyorlar ama ne kadar dogru bılemem bı de zam olacak demısler oyoe bır sey de okudum belkı normal zamanında da zamı yatırırlarsa ıhtıyacı olanlara cok ıyı olur. Ben komsumuzunkını takıp edıyrm onunkı yarın hesaba gececek gorunuyor cogu 29 unda aldı yardımı