Sedaliz 😂 4. Ay atağı allahim şükürler olsun ki bitiyor 1. Haftamız kaldı. Çok normal ilgi alaka bekliyor yerinde durmak istemiyor sürekli mız mız. Uyumak istemiyorsa uyutma ben öyle yaptım uyumak istemiyorsa uyutmadim oyaladim yordum oynadım ne kadar dayanabilir ki bütün gün dayanacak halo yok elbet pes ediyor 😂😂 o yüzden bu ay sadece yemek pişirip bebeğimle ilgilendim ev işi falan hak getire yani eşim gelince hallediyordum çoğu şeyi gecicek sabır ,👌