Oglu_m Arsima19 aynı benimkide öle ya 😆kendileri işe gittikleri için havalarını aliyolar biz ne yapak be kocalar🤭
Oglu_m Agness bu da farklı bakış açısı herşey onlar için ne yapalım büyüyünce yanımızda olsunlar diye beklicez şimdi dursunlar ne yapalim ☺️🤭
nevakus Oglu_m +1 de bende var kendi bir gün kalsa evde ikinci gün kendini nasıl dışarı atacağını şaşırır ama bizim 1 hafta çıkmadığımız oluyor 😬
Arenimo Oglu_m benimki 3 yaşına gelmekte olduğu için kalın giydirip kafasına bere takıp çıkıyoruz hafta içi eşim yokken de arada bir:) ama zaten İzmirde pek kış yaşadık sayılmaz
_YanakReisinAnnesii Oglu_m duba gibi giyinip yağmur yağarken bile çıkıyoruz bazen (şakır şakır yağmıyorsa tabi) 😂 hasta da olmuyoruz çok şükür 🧿😊
Mihrimahim16 Ben bir tek fırtınalı havalar da çıkartmıyorum 😁 Yağmurlu havada bile yürüyüş yapıyoruz Oh miss Kar da bile çıkartırım sokağa alışsın soğuk havaya…
pogacayanakk Oglu_m ay sıkı sıkı giydirip mutlaka çıkarın gerçekten dışarı çıkınca ruh Halleri değişiyor. 😁
Keremikoo Oglu_m biz durmak istesek bebeler durmak istemiyor. Disarisi soguk kalin giydirip terletmeyecek sekilde cikarmaya calisiyorum ama tabi eskisi kadar degil. Ama bi kendimize geliyoruz iki nefes almak iyi geliyo🌸
Umutaras13 Oglu_m ben hergün çıkarıyorum güzelce giydirip normalde üşengeç bir insanım ama doğum yaptığımdan beri sürekli dışarıya çıkmak istiyorum bebeğimle hemen kış bitsin de saatlerce dışarıda vakit geçirmek istiyorum