Oglu_m Geçen bir doktorun videosuna denk geldim. Kış diye eve kapatıyorsunuz üzerini uygun şekilde giydirirseniz hafif üşümesinden hiç bir şey olmaz diyordu. temiz havaya da ihtiyaçları var. Asıl evdeki hava sürekli kalınırsa hasta eder. Ben soğuk da olsa en kötü yarım saat çıkarıyorum hava alsın diye.