95 senesinde doğdum ve 3 ay içinde annem ben de bir gariplik olduğunu farkedip doktora götürüyor tabii anlaşılmıyor neyse bağdat caddsinde istanbula bir doktora götürüyor beni ender pehlivanoğlu çölyakta en iyi doktorlardan ve çok erken tanı diye bana diyet veriyor ve başarıyoruz geçiyor … annemi kutlamış haberlere çıkmasını istmişti babam müsade etmedi bir sürü türü varmış kendi içinde bu hastalığın mesela saçlarım hep dik çıkarmış kaka ot gibiymiş bakışlarım biraz anormalmiş çok farklıydı benimki 14 yaşına kadar ciddiyetini korur dönebilir demiş kusarsa getirin demişti veya başka bir belirtide ilkokulda birşeyler yiyio kusmuşum hemen götürdüler baktı bşy yok dedi ama kızımdan şüphe ediyorum onda var gibi sanki