İlk olarak geçmiş olsun
Benim kardeşim de çölyak hastası 8-9yaşlarında öğrendik araştırma hastanesinde buldular ve değerleri çok düşük olduğu için hemen İstanbul işli Etfal hastanesine yönlendirdiler oradaki doktorların iyi olduğunu ve ilgilendiklerini söylediler ve ambulans la direk gitmişlerdi annemler ve şuan 23 yaşında hala devam ediyor glütensiz beslenmeye bizden habersiz biara çiğköfte yemişti ve karnında ağrısı olduğu için bidaha da yemedi bide artık herşeyler çıktı ne isterse alıyor .