karelmomyy biroglanannesii1 bütün vazelinlerin içeriğinde petrol yağı bulunmakta, zamanımızın doktorlarıda bi garip doğrusu
Ygzz egeveannesi1 bizde kullandık valla bi sıkıntı yaşamadık beze vazelin falan sürme karton bardak al kesip koy oraya yapışma falan olmaz bide bardağın içerisinde nemli kalıyo bi sıkıntı yaşamazsın
Wanderlust egeveannesi1 doktorun verdigi 2 krem disinda hic birsey karton bardak da kullandirmadi zaten 5 gune kremler de bitti dikisler de dusmeye basladi hic yapisma vs yasamadik asiri kolay gecti
Sym68 egeveannesi1 kullandık herşeyin doğalı daha güzel bebek vazelini bebek adı altında geçen ürünlerden daha sağlıklı oldugı kesin kantoron yağının