egeveannesi1 Kızlar sünnetten sonra doktor muhakkak Kantoron yagı kullan dedi ama çevremdekiler asla kullanma yapışıyor diyor siz neler kullandınız
nazlimom_ egeveannesi1 çevrenizdekiler daha iyi biliyo heralde 😂 kullanın iyi geliyo biz kullandık çabuk iyileştirdi
Rabia55_ egeveannesi1 kantaron yağı kullandım sargı da çabuk çıktı güzelde iyileşti tavsiye ederim ama zeytinyağı da aynı işlevi görüyor yani eğer bulamazsaniz
biroglanannesii1 egeveannesi1 Kantaron hakkında bilgim yok canım ama kullanmasan daha iyi çünkü o daha bi bebek bebek vazelinleri al her bez değiştirdiğin de bezine sür ve öyle kapat bir kaç güne geçecektir bize doktorum kesinlikle vazelin dışında başka bir şey kullanma dedi oda bebek vazelini yani
Pars_48 egeveannesi1 çevrenizdekiler kullanma yapışır diyeceğine ne yapmanız gerektiğini söyleyerek yapıcı olsa keşke, günde en az 2-3 kere sürüp sıyırma yapmak gerekiyor aksi takdirde yapışma riski var hele kilolu bir bebeğiniz varsa
nazlimom_ egeveannesi1 kantaron yağının iyileştirmediği bişey yok yani doktorunuz söylemiş bide kullanın bian önce geçmiş olsun
karelmomyy biroglanannesii1 bütün vazelinlerin içeriğinde petrol yağı bulunmakta, zamanımızın doktorlarıda bi garip doğrusu
Pars_48 egeveannesi1 yani baş kısmı alt tarafa gömülüp altta kalıyor onu dibinden tutup baş kısmını ortaya çıkaracaksınız içinden çıkıcak yani baş kısmı özellikle o ara kısma iyice yağ sürmek gerek
nazlimom_ egeveannesi1 bide deriyi çektirmeyide tam yapın ben yarım masaj olarak yapmıştım pipisi yapıştı tekrar doktora götürdük o açtı
Yigitefeannesi egeveannesi1 kim diyor yahu🫠 bardak kapatılıyor zaten yoksa diğer türlü de yapışır ben kantaron yapı ile iki günde iyileştirdim 🌺 şimdi bile eliyle yüzünü falan çizsin hemen Kantaron kremi sürüyorum sabaha tertemiz uyanıyor 🫶🏻
yaseminsahin14 egeveannesi1 bende çok sık olmamakla beraber arada Bi sürmüştüm kayınvalidemin ısrarıyla. Onun dışında doktorun yazdığı kremleri kullandım sadece.
sheesyelllow egeveannesi1 sarı kantaron yağından başka birşey kullanmadım sünnet olduğunda bol bol sürdüm yapışma olmadı çabucak iyileşti 💙tabi bize doktorumuz önerdi bol bol sur iki üç saatte bir çok geçmiş olsun
theanalikko egeveannesi1 ben kullandım hiçbir zararını görmedim 5-6 günde iyileşti. Doktorum dedi zaten kantaron kullan diye
Mbrre egeveannesi1 biz klasik sünnet olduk 20. Gune kadar kullan dedi doktorumuz hem pipiye hen gazli beze bolca sürüyoruz gazli bez pipiye gelcek şekilde bağlıyoruz 11 gün oldu olalı 5. Gün başladık yapmaya oncesi spreyi vardi iyileşiyor çok şükür