Naimeulger06 ben içtim malesef hem de öyle 1-2 tane felan değil baya baya içtim üzülerek . Ben sizi etkileyip vebalinize girmek istemediğim için yazmak istemedim ilk ama bence bulunduğumuz durumlar farklıdır .Ben hamileyken bi 5-6 gün ailemde kaldım kanamam oldu bir gece eşim o gece arkadaşlarıyla alkol masası kurmuştu kalkıp gelemem dedi ,hatta mesaj attığım için de sinirlendş ben napayım baban yanında o götürebilir felan derdimi dinlemek bile istemedi . Bir günde kanamadan hastanede yatarken gs maçı izlemeye eve gitti ,facebookta da bir arkadaşının gs gönderisinin altına hanım hastanede yatıyorken ben gs izlemeye geldim yazıp gülücük koymuş . Ve kaynanam aşırı laf sokan biri bu hamileliğimde de böyle devam etti . Bunlar sadece kısa kesitler böyle aylarca başka başka olaylar yaşadım .Şuan bebeğim 7 aylık çok şükür sıkıntımız yok ama diyorum ya gerçekten kötü olaylar yaşadım sigarayı da içmesem daha çok sinir stres oluyordum .Şuan çok pişmanım keşke içmeseydim eşimle de boşanma aşamasındayız .Şuan içiyor musun dersen hayır içmiyorum sinirimi bağıra çağıra avaz avaz çıkarıyorum bir şeyler yaşadığımda ve Allaha her gün dua ediyorum ilerde çocuğumda sigaradan kaynaklı sorun çıkmasın :(