Naimeulger06 karninizda taşıdığınız bebekten daha kıymetli değildir onu içmek. Bende günde yarım paket sigara içerdim ama o iki çizgiyi gördüğüm anda bıraktım. Çünkü bebeğim, değerlim canım kızım her şeyden daha önemliydi. Onun sağlığı icin içmedim. Çevremde ben içtim bişey olmadı diyenler vardı ama doğuma gittiğimde yanımda doğum yapan bir kadın vardı çocuğun kalbinde delik varmış onunla ilgili konuşuyorlardı hep o sigaradan dediklerini duymuştum ve üzüldüm belki sebep sigaraydi belki değildi bilemem ama bebeğimde bir sıkıntı olsa hep o yüzden vicdan azabı çekerdim. Bu çocuklar canımızın parçası o küçücük alanda bizim kanimizdan canımızdan beslenirken zehirlemek niye?