RabiyaG ben makina aldım valla iyi ki almışım diyorum sütü ısıt sar sarmala ya da fırını ısıt bilmem ne uğraştırmıyor hemen oluyor. Pastörize süt alıyorum oda sıcaklığına geldiğinde mayalıyorum . Maya olarak ev yoğurdu varsa kullanıyorum, yoksa aktivia ya da toz mayalar var onlarla mayalıyorum.