RabiyaG ben ufak kavanozlara mayalıyorum. Tencerede kaynatıp kavanozlara dolduruyorum,parmağımı hafif yakacak dereceye düşene kadar bekliyor. Daha sonra bi tatlı kaşığı mayayı az sütle açıp kavanoza döküp karıştırıyorum. Minik kavanoz benim,bi tatlı kaşığı yeterli. Sıkıca kapatıp üstünü örtüyorum. Ez az 4 saat sonra açıp birazda açık bekleyip buzdolabına koyuyorum. Hiç anlamazdım,hiç sevmem ama mecbur:) benim en kolay yöntemim bu