1morportakal ben memnunum yani oğlum 18 aylık devrilme vs olmadı hiç. Ha kendi artık ayağa kalkıyor ona bir şey yapamaz. Onun dışında temizlemesi zor. Kılıfı yıkayınca rengi atıyor. Ama çok sağlam. Ben 2 aylıktan beri kullanıyorum o kademeler çok işime yaradı ne yalan söyleyim ama o kadar küçüklükten beri mama sandalyesi kullanmak zorunda olmasaydım başka markalara da bakardım. Çünkü ağır ve hantal. Bebeğiniz 6 ayın üstüyse ve desteksiz oturuyorsa şart değil anlayacağınız.