Pnarsaka bende antilop kullanıyorum çok memnunum.Hem yer kaplamıyor hem temizliği kolay hemde denge problemi yok gayet kullanışlı.Mesela annemin evinde de tekerlekli bir mama sandalyesi kullanıyorum o çok yer kapladığı için onu sevmiyorum ama ikea antilop fav.👍Başka mama sandalyelerine dünya kadar para vermeye hiç gerek yok.İkea hem ekonomik hemde beklentiyi karşılıyor,yetiyor yani