Feraye_ mayasını satın aldım güvendiğim bi yerden 1lt sütün içine atıyorum mayayı 1gün bekletiyorum ılık bi yerde sonra süzüyorum mis gibi tatlı oluyor kefirim,sonrasında kefirin mayasını içme suyuna minik bi kaba koyup dolapta bekletiyorum her hafta mayalıyorum aynı mayayla uzun zamandır