İyi günler kizlar bugün saglik ocagindaydik hem oglumun hem kızımın kontrolü vardi oglum 3 aylik persentil tablosu değerinde en üstte kizim 3 yasinda en altta cikti sevinsemmi üzülsemmi bilemedim ikiside benim evladim kiza beslenmesine cok dikkat et dedi özellikle boyu için kilosu cokda az degil ama boy alt sinirda dedi cokda dikkat ediyorum beslenmesine ama istahsiz bir çocuk. Babasida cok uzun degil halalarida öyle ben standartlara göre normalim onlara çekmiştir ozaman dedi hemsire ama yinede daha dikkat et vs dedi sizin kullandığınız yada bildiğiniz boy uzatan bisey vitamin vs varmi kizlar neyapabilirim