ezgicomert Uras10 daha sonra o pıt pıtlarda kesilecektir heralde, zaten ne yaparsanız yapın ayakta sallamaktan iyidir🤦🏻♀️
ezgicomert Tugbalina öyle yapmaya hiiç cesaretim yok, sizin yine iyi bir saatte uyuyormuş ben hayal bile edemiyorum o şekilde uyuduğunu😄
Gulsennnn Benm oğlum da 20 aylık 2 haftadır gece 4-5 arası uyanıyor 7-8 gibi uyuyor bu sefer öğlen 12 gibi kalkıyor iyice sinirlerim yıprandı nasıl duzelick ne yapmam gerekiyor bilmiyorum 😥 mesela şuan 4te uyandı ve saat 07:43 ben halen sallıyorum 😥