Merhaba güzel anneler bizim uyku düzenimiz karmakarışık oldu bu aralar gece çok geç yatıyoruz 12 ile 1 arası o da zorla önceden sallayarak uyutuyordum hamile olduğum için ileriki aylarda bana zor olur diye sallamayı bıraktım iki gündür kendi kendine uyusun istiyorum o da tam 1 saat sürüyor siz nasıl uyutuyorsunuz acaba zamanla düzelir mi bilemiyorum. Sabah da çok geç kalkıyoruz 11 gibi falan öğlen uykusuna yatirmasam dayanamıyor akşama doğru çok uykusu geliyor mecbur 1 2 saat uyutuyorum nolacak böyle bilmiyorum 😵💫😵💫