mirayveannesiii her evın kendine has kokusu olduğunu düşünüyorum ben ve evımın kendine has kokusunu çok seviyorum
Yuva kokuyor😀❤️
Sil süpür toz al günlük yapıp yaz kış kar demeden her sabah baya bı havalandırırım evi yemek yaparken aynı şekilde
Yer silme bıngo mutlu yuvam
Toz alma a101 pembe şişe kullanıyorum
Bırde tütsü yapıyorum musk adaçayı falan hem enerji hem koku 🌸
Kapımın eşiğini sirkeli bez ıle siliyorum kötü enerjiler evımıze gıremesın ınanısı ile 😀