mirayveannesiii Kızlaar evlerinizdeki güzel kokuyu nasıl sağlıyorsunuz (Temizlik havalandırma düzenli yapılıyor)
dumeka mirayveannesiii koku aşırı takıntılı olduğum konu 😄 öncelikle her odada bambu çubuklu oda kokusu var. Dolapların içinde askı şeklinde koku çekmecelerde de lavanta kesesi. Buhar makinesi var arada içine sevdiğim aromatik yağlardan koyup çalıştırıyorum. Bir de koltuk /kumaş koku spreylerinden ara sıra fıs fıs. Yalnız bu kokuların hepsi birbirine benzer kokular. Yoksa tüm kokular güzel olsa bile karışıp kötü bir şeye dönüşebilir.
biroglanannesii1 mirayveannesiii Kanka 10 dk bir ayarlı benim ki fıslatıyor kalıyor bir de hafta da bir kere koltukları yumuşatı ile sil ve yastıklarını yıka bir kaç gün ev mis gibi yumuşatıcı kokuyor 😂
Beraninannesii mirayveannesiii Bimden almıştım çokta güzel kokuyor . Birde salonunda bambu çubuklu kokular kullanıyorum .
Hamaratannee mirayveannesiii ben lcw home incir&ylang ylang kullanıyorum kokusu güzel bence bir dene. Ve lcw bambu çubuklu kokular çok güzel kokuyorlar ama çabucak bitiyor kokusu bambulari baya sağlam galiba.. english homeden evlendiğimde aldığım bambu koku hala dibinde var üstüne kaç lcw bambu şişe bitirdim bilmiyorum 😅😅
dumeka tatlibiranneo ya green World ocean benim de en sevdiğimdi ama üretimi mi durdu ne oldu görmüyorum kaç zamandır.
Dilaylaa Suyun içine biraz yumuşatıcı katıp sprey ile fisfis sıkıyorum ben yumuşatıcı kokusunu çok severim 😅😂
3310umbozuk En geç 2 haftada bir perdeleri ve kırlent yüzlerini yıkarım, halıyı da yüzeysel silerim sobalı ev olmasina rağmen evim çok güzel kokar, kapıya gelen bile söyler
Kizim16 mirayveannesiii ben 4 ayda bir yıkıyorum temiz titiz biriyimdir ama perdeler konusunda tak cikar yapmak iskence. Hem kirlenmiyor o surecte