Umutveannesi benim diyetisyenim de kendine şunu sor derdi : ”bugüne kadar yedim de ne oldu?” 😂 Ya hakikaten de 1 saat önce çikolata yesem sonra yine istiyorum, bunun sonu yok ve bu güzelliklere doyma imkanım da yok onun için önünü almam lazım diyerek başladım .