ToprakandMom doktora sorup ilaç al yanlış hatırlamıyorsan oğluma fucidin vermişti ama onun çeşitleri var olmadı bi sağlık ocağına da göstersen olur inan kremi iki üç gün sürdüm geçti he şuan orası aynı öyle yani tırnağın şekli kendiliğinden yamul ama artık batma falan yok zamanla düzeliyor iltihap yapmadan al bence ama hametan işe yaramayabilir